I'm like inception I play with your brain

Hej på er! Det blev visst ingen mer uppis igår tyvärr..:( Men iallafall kvällen började med att jag och Emelie började grilla fläskfilé och gjorde klyftpotatis och massa gott. Sen käkade vi och efter det började vi fixa oss! Senare kom det lite folk och så vart det en skön chillfest! Togs inga bilder under kvällen tyvärr men har knåpat ihop några som jag tänkte lägga ut :D Annars en väldigt lyckad kväll och hemgång runt 3!

Idag har jag legat på balkongen lite och solat mig, huuuur underbart som helst! Blir att bara ta det lugnt idag och senare ikväll blir det träning och sen kolla bb och mysa hela kvällen lång! :) helt underbart med lov nu också, och nästa helg blir det sthlm, I can't barely wait!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0