I'm counting on you Lord, please don't let me down.

Hejsan hoppsan! Idag är det fredag och tack guuuud så skönt, är riktigt trött ikväll så jag och älskling ligger hemma hos mig och har laddat upp för en mys fredag, med chips, dipp och cola ;) Och imorgon är det Valborg som kommer bli väldigt nice som det ser ut nu! Men iallafall ikväll vet ni vart ni har mig, liggandes i sängen och mysa :D

Och imorgon blir det först gymmet och sen tvätta min lilla moppe som har fått komma fram igen. Skönt och ha den till gymmet, så går det snabbt och smidigt ( åker alltså inte moppe för jag tror jag är 15 år och as cool, utan endast för bekvämliga skäl ;)) Jaja, men nu blir det mys, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0