How wonderful life is

Hello sunshines! Vad händer idag? Själv vaknade jag runt 11 och gick direkt ut på balkongen och solade, är bara inne för att kunna blogga till er ;) Hur jävla underbart är inte vädret nu för tiden, helt sinnessjukt! Idag är iallafall planerna att fortsätta hänga på balkongen och sola lite sen ska jag och min Älskling förmodligen åka ner till stan och han ska kolla på lite kläder och sedan har vi pratat om att ta en första glass på bossen :D Och kanske ta någon öl någonstans ikväll på något ställe ( han alltså, inte jag, för jag är inte 18 än ) Men jaja får se hur det blir med det!

Men iallafall nu återgår jag till mitt solande, och så hörs vi! Ha det fint ♥


En bild från mina babes 3 års dag, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0