22 April 2011

Hello sweeties! Det blev en härlig kväll igår, jag och Älskling åkte in till stan och så mötte vi upp Palmer & Maggan i trädgårdsföreningen och så drack dom lite öl och så snacka vi lite skit. Efter ett tag kom även Malin och gjorde oss sällskap hela kvällen, var riktigt trevligt eftersom jag inte har träffat henne på evigheter :) Efter trädgårn gick vi till five tastes och tog in lite cider och satt där ett tag. När jag och Älskling sen skulle bege oss hemåt så kom vi på att bussarna inte går längre än till tolv eller nått på vardagar så vi fick ta taxi hem vilket kändes laaagom ovärt ;)

Just nu sitter jag och ska käka lite havregrynsgröt och ett päron och snart ska jag ta cykeln till gymmet och träna bort gårdagens onyttigheter :D Och ska även packa lite idag eftersom jag åker till Sthlm imorgon, woooho fyfan vad kul det ska bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0