21 April 2011

Hej igen! Nu är jag hemma från stan och tanken var ju den att jag skulle till gymmet efter stan men det blev lite sent så gymmar imorgon istället! :) Först gick vi till chicholata ( stavning ? ) och hon tog en sallad och jag tog en tonfiskbaguette och så glassa vi i solen, efter ett tag gick vi till chocolat istället och tog en latte och chokladtårta, mums :D Efter det gick vi lite i affärer och jag fick med mig ett par ap snygga brillor hem som ni får se på bilderna nedan sen ;)

Nu blir det att få i sig lite mat och sedan ska jag och Älskling ner till stan igen och så ska vi möta upp Palmer & Maggan och så blir det att chilla någonstans i solen och dricka öl. fett!






Där är dom nya brillorna jag köpte, smooooking hot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0