You are my sweetest downfall.

Hej igen! Tänk vad jag är duktig på att uppdatera, men det här inlägget kommer bli jävligt tråkigt för jag har egentligen ingenting att skriva, vill bara vara snäll och uppdatera och fördriva tiden med något. Jag, Karin & Judith gick till lunchen förut och när vi kom dit så var det såklart extremt vidrig mat som vanligt, så vi gick till gyllenkafét och jag köpte en baguett så jag stillar hungern lite. Nu sitter jag på coach med Emelie :D Efter det blir det Affärsjuridik med Gertat! Sen flyr jag till farmor snabbt som fan, för att få i mig lite mat innan jag svimmar.

Ikväll är det massa bra program som jag ska glo på, bland annat, Idol och kungarna av tylösand ♦


En bild som är tagen för några dagar sen. Det står Tilda Wretman ♥ Marcus på bananen (a)


Så oerhört vacker låt! Gammal men fortfarande fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0