You are my sweetest downfall, and I loved you first, Marcus ♥

hej sunshines! Idag vaknade jag väldigt tidigt och kunde inte somna om och efter ett tag åkte jag till skolan och hade idrott, efter det åkte jag hem en stund och hade tänkt bara ta det lugnt, men skulle möta min mamma i centrum och där vart vi fast med massa telenor killar, så det var bara för mig att gå direkt till bussen sen :)

Aja nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av den underbara sovmorgonen jag har imorgon, och sen blir det springa spåret imorgon innan skolan. Nu orkar jag inte blogga mer för idag tror jag. Ha en trevlig kväll och sakna mig inte för mycket ;)


I belive there is a soulmate for everyone ♥

Kommentarer
Postat av: Carolina

Samson - Regina Spektor ♥

2010-09-09 @ 22:23:25
URL: http://carolinaalmefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0