what so ever

Hey sweethearts! Idag är det en sån där dag då man bara ska kolla på film och gosa ner sig framför en film, men direkt när vi vaknade åt vi lite frukost, sen åkte älskling hem och jag sprang 5km i spåret för att skaka av mig allt gott som helgen har bjudit på ;) Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra lite sysslor här hemma, eftersom att pappsen är i Kreta så måste jag hålla ställningarna :) Så ska snart gå ner till mamma tror jag och hämta min cykel och måla naglarna. Sen ikväll blir det väl mys och någon film att glo på.

Helgen har varit helt underbar måste jag bara säga också. Men vi hörs lite senare, puss ♥



Kommentarer
Postat av: Linnea

tack så mkt :D ja för den var fin! :)

2010-09-26 @ 21:34:27
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0