we can leave your friends behind cause your friends don’t dance and if they don’t dance well they’re are no friends of mine!!

Hallå på er! Nu ligger jag i sängen och tar det väldigt lugnt medans älskling är inne i duschen. Idag när vi vaknade så tog vi det lugnt och kollade på TV sen klockan två så åkte vi bort till hans bror och hans tjej och åt middag för att dem hade fyllt år. Så vi kom hem därifrån vid kl 7 ungefär och då började jag röja i mitt rum och fixade alla kläder som låg utslängda på golvet. Så nu är det jättefint i rummet ;) Efter det har jag&älskling bara myst framför TV:n med levanda ljus och pussar :D Nu ska jag alldeles strax försöka slumra för imorgon börjar jag klockan 10.

Min helg har varit toppen förutom att jag mått dåligt i kroppen mestadels av tiden :( Skriver mer imorgon, tills dess får ni ha en skön natt, sov gott! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0