We can dance until we die, you and I

Hej på er igen :D Änltigen ligger jag i sängen och redo för natten och bara tar det lugnt. Har vart igång hela eftermiddagen i princip. Efter att jag hade skrivit förra inlägget så tog jag en spring-runda och svettades av lite onyttigheter, sen duschade jag och la inpackning i håret, mamma hade köpt en ny inpackning som är av märket Björn Axén, väldigt effektiv måste jag säga, och mitt hår behövde det verkligen!! Efter smörjde jag in mig och tog en kopp Te till Idol, så jag har verkligen tagit hand om min kropp idag känner jag ;) Valde även outfit för imorgon så nu känner jag mig fräsch och klar!

Nu ska jag kolla bussen för imorgon och sen ska jag slumra i min ljuvliga säng med min underbara pojkvän som håller om mig tills jag somnar ♥ Godnatt med er!


Jag och min bror när vi var coola för ett par år sen, Jag älskar honom!

Kommentarer
Postat av: Tim

Haha rolig bild! Vilka gangsters vi var!

2010-09-09 @ 16:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0