somliga ljus brinner aldrig ut

Hej mina ärtor! Nu är jag hemkommen från skolan och stan. Idag hade vi bara en lektion och slutade 20 i 12 och efter det gick jag&Amanda lite på stan och jag köpte en parfym och en ny foundation som jag behövde, efter ett tag följde jag henne till cykeln för hon skulle iväg på ett möte vid två, sen mötte jag upp älskling och så lunchade vi lite och efter det gick vi till banken och sen tog vi bussen hem. Nu har vi precis kommit hem och ska det lite lugnt nu. Sen funderar jag på att ge mig ut och springa igen :) Tror jag glömde berätta att jag sprang 5 km igår med pappsen så nu har jag klarat mitt mål så pappa och jag ska åka ner och köpa lite saker till mig som belöning :D

Funderar på och lägga upp min träning enligt ett schema så det blir bättre än förut när jag sprang hystersikt varje dag. Jag ska i varje fall börja varje helg med 5 km. Sen ska jag springa rundor som typ 3,5 och 2,5 km i veckorna lite varannan dag. Så man får en struktur så att säga :) Kom igång ni med med träning, känns lovely!



My lips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0