THESE WALLS DON'T LIE.

Hej på er! Idag trodde jag först att vi skulle fira Marcus brors barn som har fyllt 1, men så vart det inte så efter vi hade vaknat och gjort iordning oss så åkte vi till Ikano och shoppade :) Jag hittade en kavaj, en päls och en ring som fick följa med mig hem. Kan ta kort på dom sen när jag har min kamera, men för tillfället är den hos mamma :( Men efter Ikano så åkte vi hem och lagade klyftpotatis och kycklingfilé och mumsade i oss. Nu är vi med Albin och Ogge och ska troligtvis åka till Slaka en sväng snart.

Skriver kanske ett godnatt inlägg senare när jag kommer hem, annars får ni ha en fortsatt trevlig Lördag :) Kom på att jag ska klippa mig på måndag, tycker ni att jag ska klippa mig som jag har på bilden nedan?! alltså lite snelugg osv..


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha alltså bilden längst ner till höger, KLOCKREN! ;D

2010-09-25 @ 21:21:41
Postat av: Linnea

sötnos :D vilken textstil har du på din text btw?(a)

2010-09-26 @ 14:13:38
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0