whenever I stumble let me know.

hello sunshines! Har bara tagit det lugnt idag igen, varit väldigt skönt och bara göra allt i min egna takt, Jag&Älskling vaknade rätt sent och sen kollade vi bara på tv och åt lite lunch. Efter det åkte vi upp till pappa och jag tog en runda i spåret, sen in i duschen och sen cyklade vi ända hem till  bebis. Så idag har jag fått väldigt mycket motion ;) När vi kom hit åt vi lite kvällsmat, och nu sitter jag här ett tag och Marcus lagar någonting..Snart blir det mys framför tv:n och jag ska ta mig en efterlängtad kopp Te och samla krafter för en ny skolvecka som jag antar kommer gå lika fort som förra veckan :D

Ha en skön Söndagskväll allesammans. Puss ♥




Kommentarer
Postat av: Carolina

Snygging!:)

2010-09-13 @ 12:20:05
URL: http://carolinaalmefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0