Trust nobody but yourself.

Hola! Sorry för dålig uppdatering, men igår var allt lite stressigt, så hann faktist inte skriva om vad jag skulle hitta på & idag har jag varit för trött för att skriva här. Men iallafall igår började min dag med att jag tog en tur i spåret och sen åkte till skolan och hade en lektion, efter det åkte jag&Karin hem till mig och jag valde kläder inför kvällen sen åkte vi hem till karin och fixade oss och sen till tjejmiddagen hos Elli, det vart en väldigt lyckad kväll, mycket dans och onykterhet ;) Senare på natten tog jag bussen till ryd och var i hangaren som Albin och några hade hyrt över natten och var där med älskling. Så vi somnade inte förens vid halv 5 någonting, så idag är vi väldigt trötta och bara tar det lugnt :)

Orkar inte skriva mer idag så ni får ha det så bra så hörs vi säkert imorgon. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag skulle behöva snacka med dig om en grej.

2010-09-12 @ 13:11:05
URL: http://carolinaalmefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0