Payback is a BITCH

Hej alla nattugglor! Vet att jag inte har uppdaterar på ett tag men har faktist inte hunnit, igår när jag kom hem från skolan så städa jag massa och sen åkte till älskling, och kommer inte ihåg om jag skrev innan skolan med då sprang jag iallafall spåret. Och idag har jag mått skitdåligt hela dagen sen piggna jag till lagom tills jag skulle på tjejmiddag hos Linn som fyller 17 idag :) Det var väldigt trevligt och jättegod mat! Så nu är jag precis hemkommen därifrån och ska krypa ner med min bebis och kolla på TV. Orkar inte skriva mer nu så jag skiver bättre inlägg imorgon, Sleep Well ♣

Kommer bilder från tjejmiddagen när Lottis har lagt upp dom!


Sommrig bild med jordubbe i min ;)

Kommentarer
Postat av: Carolina

sv:Tackdu:D

2010-09-05 @ 01:54:20
URL: http://carolinaalmefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0