Just remember that I'm not one of those you mess with I can turn black into white and white into black

Hej igen :D Just nu känner jag mig väldigt glad helt plötsligt. Känns som livet är lätt för en sekund. När jag kom hem från skolan så gav jag mig själv tillåtelsen att ta en dags vila från springandet så jag la mig i sängen och kollade på one tree hill och somnade en liten stund till det, hur skönt som helst! Sen väckte pappa mig för maten var klar, så nu har jag både sovit och ätit och är mycket piggare. Det är härligt väder ute och jag har en underbar sovmorgon som väntar mig, dessutom fredag med :)

Känner mig också starkare i sinne och kropp för jag har börjat träna som jag har gjort en längre tid nu, springer ungerfär varje dag och ibland varannan. Och äter nyttigt i veckorna, så kan man unna sig gott på helgerna ;) Waaay to good!


Vet att alla har hört den här låten men den är fööör mysig tycker jag, i like!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0