It's gonna be a good day, just wait and see.

Hej igen! Idag på håltimman var planen att jag och Karin skulle åka hem till mig en snabbis, men istället för det så bestämde vi oss för att ta en halv sub macka och gå lite på stan. Så vi gick och testade lite kläder och jag blev kär i en skit snygg skinnjacka som jag vill ha :) Sen satt vi och snacka lite skit innan det var dags för våran nästa och sista lektion.

Nu har jag precis sprungit och hunnit laga lite mat, så sitter och väntar på att pastan ska bli klar så ska Jag och min pojke sätta oss och äta. Efter det ska jag fixa mig lite och sen skjutsar pappa hem mig och älskling till honom. Och imorgon börjar jag 20 över 10 så blir lite sovmorgon, gött faktist :) Men nu ska jag äta, och inte säker jag uppdaterar mer ikväll eftersom jag ska sova hos bebi men annars hörs vi imorgon. Ha en bra kväll


Min cam funkar inte för tillfället heller :( Men ska snacka med datakillen i skolan så ska han gosta om den.

Kommentarer
Postat av: "Datakillen i skolan"

Webcamen behövs inte så tänker inte hjälpa dig med den.. PS Räck inte ut tungan

2010-09-02 @ 13:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0