I can do what she can do, but so much better

Hej på er, idag är det fredag och jag fick reda idag vid lunch att jag fick jobbet som jag var på igår, ni vet? Känns rätt gött, och som + på det så är det fredag. Idag var nog första gången på länge jag riktigt kände av den här fredagsmys-känslan som alla pratar om, det luktade gott i köket när pappa lagade potatisgratäng och fläskfilé och Idol väntade :) Var en härligt känsla, blev påmind om när man var lite mindre.

Ska jag vara helt ärlig så tycker jag min blogg är vansinnigt tråkig och jag kan inte förstå att folk glor på den varje dag. Ska försöka pimpa upp den lite mer med roligare inlägg. Men lovar er inte att jag lyckas :) Nu ska jag fortsätta njuta av fredagen. Gör det ni med! Puss ♥


-
Eat my shit, bitch!

Kommentarer
Postat av: karin

Söt är du :)

2010-09-17 @ 23:42:20
URL: http://littlekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0