14 September

Hej på er! Har faktist kommit på mig själv att jag bara skriver ett blogginglägg om dagen och alla är sent på kvällen..det är då jag verkligen har tid att sitta ner så får va så tills vidare :) Men i vilket fall så hade jag bara en lektion idag och efter det rusa jag omkring på stan och sökte jobb! Efter det åkte jag hem till pappa och sprang 5km med min kära bror, sen åkte jag hem till mamma och duschade och åt kvällsmat. Vid 8 ungefär kom min bebis och vi har kollat på Idol och efter det fastnade jag vid politik programmet. Tycker faktist att det är ett väldigt intressant ämne, och har nog aldrig varit såhär insatt som nu. Synd bara att jag inte får rösta. Ska bli intressant och se vem ska tar ledningen ;)

Ha en bra kväll så hörs vi imorgon, puss ♥


Tilda Wretman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0