You must belive in something

Hej allihopa!

Har precis kommit hem från skolan och hunnit käka lite, så nu ska jag bara mysa och ta det lugnt med min bebis innan jag ska på träningen ikväll. Det gick väldigt bra i skolan idag, först hade vi debatt på Engelskan, och för er som inte vet så läser jag engelska B så det gick bra på den debatten också så jag är väldigt nöjd :) Sen kom mammi till skolan och vi skulle ha utvecklingssamtal med Lina och det gick bättre än någonsin, jag hade nästan noll frånvaro och bra i alla ämnen, så vi behövde inte ens skriva upp några mål för allt såg så fint ut, så mamma vart stolt, och det känns bra fasktiskt! :)

Idag jobbar jag dessutom inte så njuter av ledighet
och ska bara kolla på massa bra program hela kvällen:) SKÄGG


Bild från i fredags! orkar inte ta någon ny nu när jag vill vila lite. Men uppdaterar er innan träningen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va fint hår du har!!

2010-10-27 @ 20:12:51
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh va fint hår du har!!

2010-10-27 @ 20:12:58
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0