you are such a whore!

Hej på er! Helgen har varit toppen tycker jag. Började med att jag och Sofie drog på fest hemma hos Cornelia i fredags, och det vart lagom mycket röj och jag vart såklart dyngfull som jag alltid blir :) Sen på lördagen så åkte jag ner till stan med Padre och han köptre träningskläder till mig och sen åt jag även en baguett som frukost, efter det blev det häng med Älskling, Ogge, Rabi, Macke och några fler sen somnade vi rätt skapligt eftersom jag var trött som fan. Idag ska jag bara ta det lugnt på dagen sen ikväll ska jag åka och träna med Therese och inviga mina nya träningskläder ;) Så min helg har varit strålande tycker jag. Orkar inte skriva mer faktist men lägger upp lite bilder från i fredags! Puss på er ♥





Fråga mig inte vad jag gör!!





Bilderna har jag snott av Emma! :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Öhdu, kan du inte ta dig ork och lust att rösta på mig i veckans blogg hos Wickan? Jag skulle bli väldigt,väldigt glad (: Och kanske ta dig ork att följa med på djurgårdsmatchen på tisdag ? ;)

2010-10-10 @ 20:53:51
URL: http://carolinaalmefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0