whait a minute, this is too deep.

Just det, har glömt att berätta att det plötsliga mysterimuet på min kamera har lösts! Min mamma ringde upp mig samma kväll och sa :
SÄG att jag är världens bästa mamma och att du älskar mig mest av allt på hela jorden! - Så jag gjorde det, och tro det eller ej, men hon hade hittar den :D Jaja, idag är jag bara hemma med bebis och vi myser till tv:n och jag kan nu lägga ut en dagen mysklädsel som jag har ikväll eftersom jag har min kamera nu, like-it! Och imorgon när jag är hemma hos Judith så kommer jag ta bilder också. Ju mer bilder, desto bättre blogg ;) Jag tänker nog inte uppdatera mer ikväll så sov gott mina vänner så hörs vi imorgon. Sweet kisses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0