Träning - och kosttips!

Hej på er!

Sånt som jag gör för att hålla mig tränad osv är att jag tränar på träningspass två gånger i veckan, när jag inte gör det springer jag spåret och tränar mage på våran fitnessboll som vi har hemma

I veckorna äter jag varken godis, chips, dipp, ute på restauranger som mcd och kebab och dyligt. När jag är sugen på något så äter jag frukt, som till exempel klementiner, banan, avocado och sedan dricker jag te med en klick honung i. Så ett hett tips till er är att när man blir sötsugen ta lite honung och slicka på så får ni garanterat något som smakar sött, ät också bara frukter och grönsaker och drick gärna te, det är bra för kroppen.


Det här är iallafall vad jag trivs med att göra! och rekomderar er också för att känna er nyttigare och starkare i kroppen :D Sen på helgerna är det givetvis att man får unna sig lite gott!


Kommentarer
Postat av: Linnea

tack sötnos :)

2010-10-28 @ 18:01:29
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0