Skönt att rensa!

pjuh! Nu har jag städat och käkat lite middag med min padre. Ska bara städa toaletten också innan jag är helt klar. Det är nämligen veckobyte imorgon, då jag flyttar till mammsen igen. Så måste fixa iordning mitt rum osv.

Har även tänkt igenom vissa saker, och det finns några personer som jag behöver avlägsna i mitt liv. Känns bra att jag har gjort det och jag vet att det är mycket bättre, jag har verkligen växt som person och vill inte ha kvar sådana människor i mitt liv längre. Jag har lämnat barnstadiet och blivit vuxen! Jag är glad att jag har rensat bort skiten och nu kan jag ägna mig åt allt som är bra och fortsätta utvecklas. Jag kan bara skratta mig lycklig som inte är som er! Sista gången jag nämner er, we're done! Tack hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0