27 oktober, säg en självklarhet!

Kom hem från träningen för ett tag sen, det var skönt med ett träningspass! Nu blir det te och kungarna av tylösand, skägg! Märkte även till min stora besvikelse att jag har missat att det var den 27 idag, och jag hade gått med i facebook-gruppen om att man skulle bära något lila idag för att säga en självklarhet! Så ska åtgälda det med att jag säger en solklar självklarhet här på bloggen istället, och lägger in en lila bild! Imorgon har jag sovmogon också så nu blir det att ta det lugnt och sova ut :D lyckost mig! Jaja ska glo på tv nu, fårse om jag uppdaterar mer! Natti ♥


En lila bild för att jag säger en självklarhet! stolt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0