HELA SJÄLEN VAR BRUTEN

Hej bitches! Idag är lilla jag hemma från skolan tyvärr, har haft migrän tre dagar i rad, så gött! Men om det inte blir värre än vad det är nu så ska jag och therese träna ikväll :) Men ska berätta det som gjorde min alldeles för tråkiga dag, igår när jag satt i bilden så hörde jag på radion en låt jag bara älskade. Så jag chansade på namnet jag hörde lite svagt och sökte på det idag, och guess what, jag hittade låten och den är 100 gånger bättre än igår.
 
Jag bara dödsälskar den, den är sådär jävla bra ni vet så det alldeles värker i hjärtat och man bara vill begravas levande med låten, ( vad pratar jag om ? ) Jaja, men så nu vet ni hur jag känner för den låten, och det bästa är att jag ska ha den för mig själv ett tag tills jag har tjatat ut den som bara fan och gottat mig riktigt ordentligt. Sen kanske jag kan visa den för er andra, men bara om ni kommer ihåg vem ni hörde den ifrån ;)


Jag och farmor (mimmi) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0