There is a wound inside me And it's bleeding like a flood..

Hej korvisar! :D Nu har jag kommit hem från skolan, och ska åka till min kärlek. Sen imorgon klockan 1 ska jag äta middag med min familj och farmor och lite så. Sen vet jag inte vad som händer på kvällen. Jag lovade er att det skulle komma mer bilder, och det ska det göra också. Men när jag kom hit nu till min padre så hittar jag inte min kamera :O Hemskt! Så får väl hoppas den kommer fram och leta vidare lite. Skulle nästan vilja tjuta blod om jag inte finner den snarast.... :'( Jaja, det kommer bli en skön helg tror jag, ska bara njuta av ledigheten. Men vi hörs antingen senare eller imorgon, ska uppdatera er om det plötsliga försvinnandet av kameran också, så va inte oroliga! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0