Don't look back, cause the time will hunt you down.

Hallå på er! Nu har jag vart lite seg igen. Och jag ska jag vara helt ärlig, så vill jag hämta min kamera hos pappis så jag kan börja ha mer bilder i min blogg istället. Känns så jävla smaklöst med bara text och gamla bilder! Eftersom jag ska till pappa på fredag så blir det att börja använda den lite mer. Men idag har jag bara tagit det lugnt efter skolan, var riktigt trött idag så då är det skönt och bara glo på tv. Åt även god mat med familjen, blev grekisk potatisgratäng med kycklingfile! ;) Sen massa bra program på tvn efter det. Nu ska jag snart krypa ner med min bebis och mysa och slumra. Så vi får höras mer imorgon. Ha det gött! puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0