I've forgotten what started fighting for

Hej på er bloggläsare!

Som jag skrev förut så åkte jag och tränade på thereses pass som hon håller i. Gudars skymning vad jag tog i i, svetten bara rann, så pumpade musklerna rejält faktist. Och vi bestämde även att hon och jag + Mia ska träna på onsdag också så det blir toppen :) Imorgon har jag en lektion sen blir det jobbet från 2-8 och så kommer även Josse och jobbar från 5-9 så får bra sällskap! Efter det blir det hem och ta det lugnt. Kan ta kort på skorna jag köpte idag och visa er dom imorgon ? Så ni får se hur fina dom är ;) Jaja nu ska jag kolla klart på filmen som jag såg förut. Sovgott alla därute ♥


En bild på mig och Åke ♥

Kommentarer
Postat av: carolina

sv:Tack,det är inte om albin om du tror det :) Följ med imorgon fan!<3

2010-10-25 @ 12:19:20
URL: http://carolinaalmefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0