Im sick of you

Sitter på jobbet nu och dricker lite te, har även käkat lite också. Men när jag skulle dricka tet så brände jag tungan så känns inte sådär jättehärligt. Längtar faktist till imorgon när jag ska på träningen, så jag kan bry mig lite om min kropp! Förövrigt kan jag tala om att det gick bra på redovisningen, man kunde bara på IG eller G på den, och vi fick G så det känns göddigt! Men nu har jag inte tid att skriva mer, vi hörs senare. Njut av att ni får vara hemma och jag måste slita :p hihi!


en bild från när jag var brun och det var sommar, och lilla åkisen därnere ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

bilden är ju redigerad ;)

söt bild btw!

2010-10-26 @ 17:35:27
Postat av: Tilda

sv: haha vet, har gjort den lite mörkare :) Men man var ju brun dessa tider. Tack så mycket!

2010-10-26 @ 18:27:46
URL: http://tilza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0