I will lay down my heart

Kom hem från Ikano för en stund sen, jag var där med Pappa & therese och fick även med mig ett par skor hem som är lite mer till höst/vinter, skit fräna var dom, lite mer känga aktikt, sånt som är inne nu :) Och pappa gick loss på shoppingen idag faktist. Han har tusentalts skjortor och hade köpt en på Ikano idag redan, men när vi skulle gå mot bilen så går han in på MQ och ser en mörkblå skjorta som han köpte bara för att han var tvungen att ha den färgen :) haha söt! Efter det åkte vi och köpte mat som vi tog med oss hem och åt, och nu har jag ätit och pluggat lite. Så ska glo lite på en film nu innan jag sticker iväg till träningen med Therese. Väldigt värd söndag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0