I will kiss you till my lips bleed

Tjohej på er! :D

Sitter i skolan och har samhällskunskap, jag och min grupp har precis gjort en redovisning så hoppas det blev bra! Idag slutar jag skolan klockan två, och det blir jobb från 3-9 idag, rätt så segt men skönt att få det överstökat så slipper jag jobba mer den här veckan :) Efter det ska jag hem och kolla på lite program på Tvn. Till min stora besvikelse så har jag kommit på att jag kommer missa halva DH. Livet går under! Måste försöka tanka hem det avsnittet eller något, får panik om jag missar det..Jaja nu ska jag fortsätta jobba så skriver mer senare.

Snart är det även lov mina vänner! Vad ska ni hitta på, på lovet?


Saknar min snuff Åke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0