I probably wouldn't if I could, cause I'm still mad as hell.

Hej på er sunshines! Jag vet att jag inte uppdaterar bra här. Men mitt liv börjar bli awesome. Jag har ju skaffat jobb som dom flesta kanske vet, så har jobbat lite nu dom senaste dagarna och känns bra & veta att varje timma man sitter på jobbet så rullar det in stålar ;) Jag känner verkligen att jag börjar bli vuxen och stor nu, jag tar ansvar över mitt liv. Går liksom andra året på gymnaset, har ett jobb, fixar skolan och tar kloka beslut. Det känns för tillfället väldigt bra!! Sitter just nu vid mammas nya dator som är extremt stor och flashig! Är hemma från skolan för att jag är lite krasslig så ska bara ta det lugnt och äta gott med familjen, eftersom mamma ska fira lite för att det går bra med hennes firma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0