ALL KÄRLEK ÄR VACKER!

God eftermiddag på er! Jag är rikgit trött ikväll faktist, tog mig precis lite blåbärssoppa och ska glo lite på tv nu. Tar kanske en promendad med Teddy sen om jag inte somnar vill säga :) Ikväll ska jag bara ta det lugnt och låta tiden komma ifatt mig. Och imorgon innan jag börjar skolan ska jag äta lunch hos min söta farmor ♥ Tänk att en vecka redan har gått, det är otroligt vad veckorna går snabbt nu för tiden..! På lördag ska jag träffa min saknade Linn, och kanske ta en fika eller något annat mys. Är det någon som vet om Paradise Hotel är idag igen klockan halv åtta?! Jag måste erkänna att min bloggning har blivit mycket bättre på senare tid, vet inte vad som hände men helt plötsligt ville jag uppdatera massa och lägga in bilder, pretty fun! :D


Min mysiga sänghörna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0