Ett inlägg som skulle kommit upp för flera timmar sen, har vart trassel på Blogg.se

Hejhopp!

Om ni bara visste vilken oändlig smärta jag vaknade med imorse! Hade något vansinnigt ont i högerarmen, så har alltså sträckt mig från att jag tränade en maskin igår på gymmet, så nu har jag så ont att jag knappt kan röra armen.. :( Så pappa fick smörja in min arm med dunderkräm så nu är armen helt varm för krämen värker så mycket! Men det hindrar mig ändå inte ifrån träningen ikväll, så klockan sju kör jag igen, therese hämtar mig här lite senare :D Jaja skulle träffat lisafisa innan träningen idag egentligen, men det vart inte så, så vi bestämde att ses en annan dag!

Är det bara jag som längtar efter julen?! Jag längtar som bara den så nu ska jag dra på lite julmusik och längta lite, åt även en lussebulle idag så lite julstämning vart det allt :D

Årets jullåtar som aldrig tjatas ut. Bästa jullåtarna varje år!

Mariah Carey- Oh holy night ♥

Mariah Carey- All I want for christmas is you






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0