Then im gonna make you swallow your pride!

Hej bitches! Gårdagen vart både bra och dålig, började med att jag åkte hem från min praktik och käkade med pappi, och vi satt och pratade länge om jobb och lite saker. Efter det fixade jag mig och åkte jag ner till stan och där mötte jag Carro, Linnea & Emma på storatorget, vi gick vidare till Michelle och förfestade med lite folk som var där. Det var awesome, senare på kvällen hände lite saker som inte var så kul. Men får bli bättre nästa gång :D Vid halv ett mötte jag Cissi och Elli på burger king så följde dom mig till bussen :) Men tack tjejor för en awesome kväll ändå










Kommentarer
Postat av: e'

2010-11-13 @ 17:26:04
Postat av: emma

Ja, och nästa gång ser vi till att det inte händer något sådant! :) <3

2010-11-13 @ 17:26:52
URL: http://emmavogiatzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0