Mitt hjärta det brann och min åtrå var sann.

Ojojoj vilken dålig uppdatering, jag tror jag är schizofren eller nått, för ena stunden så vill jag blogga hela tiden och göra roliga inlägg och verkligen går in för det, men ibland är jag bara helt off. Haha ni får stå ut med min berg & dalbana till bloggning. Idag har jag iallafall bara tagit det lugnt, skönt och göra det ibland, det hinner jag inte med så mycket i veckorna. Men igår åkte vi pulka och lite så med Ogge, macke och senare träffade vi även fler ute :) Bestämde även att jag och Carro ska på hockey på torsdag, så det blir kul, äntligen har man lite pengar!!

Bakade även wienernougat idag, mums så gott ;) Nu ska jag och Älskling kolla på Narnia sen slumra. Ha det gött så hörs vi förhoppningsvis imorgon om jag inte fått bloggtorkan igen :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0