I can't fight this feeling anymore..

Hej på er! Vet att jag inte har uppdaterat så bra men har faktist mina själ, har haft lite problem på hemmafronten så har inte mått så bra.. :( Men nu verkar det ha löst sig iallafall! Ligger i sängen nu och småkollar på Tvn och ska snart slumra, imorgon klockan 9 ska jag vara på min praktikplats på Esprit där jag ska vara 4 veckor frammåt så det är lite nervöst just nu men ska bli kul faktist :D Så jag håller till på filbytergallerian nu ett tag framöver.

Men sov gott mina vänner, för det ska jag göra efter all gråt ♥ love from Tilda



Kommentarer
Postat av: carolina

Snygging!<3

2010-11-08 @ 12:26:02
URL: http://carolinaalmefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0