Färga håret

Hej babes! idag är det fredag, och hur härligt är inte det? Sitter just nu och väntar på att min bror ska komma hem så ska jag åka upp till pappa och så ska han färga mitt hår, sen kommer även lisa också :D Nu ska jag bli riktigt mörkhårig vill jag lova, jag lägger upp resultat osv senare. Efter det får vi gäster hemma hos mamma så då ska ja dit och käka och lite sånt mys. Har lust att springa bort till centrum och sola lite faktist, har abstinens efter sol och värme.. :( Jaja ska väl snart slänga mig på cykeln och cykla upp dit.

Förlåt också för dålig uppis och så men lovar att det blir bättre idag. Igår var jag även pp Ikano på kvällen och köpte lite nödvändigt :
  • Ansiktsvatten
  • En dag-kräm till ansiktet, att ta på innan smink osv
  • Två stycken Loreal hårfärgning
Det roliga var att jag åkte till Ikano för att endast kolla på en vinterjacka jag funderar på att köpa, men köpte allt annat förutom det :) haha!


Kommentarer
Postat av: Carolina

sv:Jaa det tycker jag låter som en riktigt bra idé!:D<3

2010-11-05 @ 17:08:04
URL: http://carolinaalmefelt.blogg.se/
Postat av: Carolina

sv:Låter awsome :D <3

2010-11-05 @ 18:25:12
URL: http://carolinaalmefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0