Dyngkåt och hur helig som helst

Hej babes, vet att min blogg i princip har "legat nere" under dem här dagarna, men jag praktiserar så när jag kommer hem från jobbet så är jag så otroligt trött så jag orkar inte ens sätta mig vid datorn, då vill jag bara ta det lugnt :) Men iallafall idag var det jättekul på praktiken och när jag kom hem tog jag det lugnt och hade lite tjejsnack med mammsen, sen åkte jag och träna och nu har jag precis duschat och ska ta mig nått att käka nu ;)

Imorgon blir det praktik igen och efter det ska jag hem och käka och fixa mig lite sen ska jag festa med Carro, Linnea och Emma, paarty! Men vi hörs mer imorgon om jag hinner blogga innan jag sticker, annars hörs vi när vi hörs :D Sweet kisses!


Kommentarer
Postat av: Linnea

fett najs med party imr :D

2010-11-11 @ 23:46:58
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/
Postat av: Linnea

tack dsm :D jaa synd att vi inte kunde vara där hela kvällen!

2010-11-13 @ 12:03:24
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0