they say they don't see what you see in me.

hej sötnosar! Kom till skolan för ett tag sen och sitter just nu i Business Lab och tar det lugnt helt själv. Börjar klockan 9 idag. Direkt efter jag har slutat ska jag åka hem och plugga stenhårt och duscha och fixa iordning mig. Senare ikväll åker jag till baby och är med honom. Jag är så brutalt trött på skolan och vill bara ha sommarlov. efter att jag har fyllt år kan jag börja ta det lugnt för då är det inget plugg i skolan och strax sommarlov. Funderar på att dra ut mitt CV från datan också och gå och lämna in det hos folk och se om någon nappar ;)

Nu ska jag gå och ha lektion, boooring. Vi hörs kanske senare ikväll. Annars får ni ha en bra dag. Puss :D



Kommentarer
Postat av: carolina

När typ ska du till Marcus? :) <3

2010-05-05 @ 10:37:29
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0