All we have, is all we ever need baby!

Hej mina vänner! Jag vet att det har varit helt tyst här inne på min blogg. Vet inte riktigt varför jag har blivit så trött på att blogga. Men det är väl bara vänta och hoppas på att det kommer tillbaka! Men tills dess bloggar jag lite när jag orkar och känner för det, så fortsätt titta in då och då, vem vet, jag kanske har uppdaterat ;) Just nu sitter jag i sängen och tänkte börja plugga lite. Prov och allt har gått jättebra på senare tid, så känner mig riktigt duktig i skolan nu faktist! Det är mycket som händer nuförtiden som gör att jag inte har tid med att sitta och blogga, är ute och har kul istället :) Ikväll kommer älskling hit, blir mys ♥

Jag fyller 17 om 5 dagar, nu är jag stor flicka :)

En underbar låt, med Lady Antebellum. Så vacker ♥


Kommentarer
Postat av: rumpa

jag älskar dig min stjärtgosse :)<33333

2010-05-18 @ 18:30:54
URL: http://www.tilza.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0