there is two sides of every story

hej sötnosar! Titta nu är det iallafall inte så stora luckor mellan mina uppdateringar. Så tänkte höra av mig till er idag för att berätta om min sköna helg jag har framför mig. Idag efter skolan traskade jag upp till folkunga skolan och mötte Carro och matilda, efter det kom Älskling, Albin & Danell och lämnade carros plånbok till henne. Sen gick vi in till hennes sista lektion och kolla på film. Nu sitter vi hemma hos henne och har precis käkat makaroner. Ikväll blir det att sitta i trädgården med lite tjejer och grilla och ha det trevligt, och senare på kvällen åker jag och carro till våra älsklingar ;) Jag mår så otroligt bra just nu, vädret är underbart, värmen är underbar och jag har ingenting att kämpa för i skolan mer i princip. Så behöver inte ha dåligt samvete eller känna att man släpar på ett höghus. Nu kan jag bara njuta av livet, som det ska vara! :)

Om jag inte uppdaterar imorgon eller på söndag vilket oddsen inte är så stor att jag gör så ska jag berätta för er att imorgon blir det nog chill på dagen, sen på kvällen ska jag och älskling hem till mig för att äta god middag, ( min favoriträtt ) eftersom att jag fyller på söndag så ska vi fira mig imorgon istället. För söndagar är så tråkiga ;) Efter det blir det nog något lattjo. Söndagen kommer nog också bli härlig om vädret fortsätter såhär, och som + så är det min födelsegad då! :D Men nu orkar jag inte skriva mer för kände att det vart väldigt långt inlägg, men vi får hoppas att det kommer upp ett inlägg imorgon också mina babes! Njut av värmen och livet nu. Livet är inte svårt när det är lätt, haha :D

Hämnd till carro ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0