My heart is in pain, but I'm smiling for you.

Hej finingar! Jag vill bara meddela att allt är jättebra och jag är lycklig. Fick just reda på att den 3 timmars lektion jag skulle haft imorgon från halv nio till halv tolv är inställd på grund av att våran lärare Gertat har opererats, och visst, det är jättesynd om honom och han ska krya på sig, men huuuuuur skönt med sovmorgon till klockan tolv imorgon? Väldigt skönt!

Och den här dagen har varit underbar, slutade runt 10 någon gång då åkte jag hem och handlade mat på vägen hem, för är nämligen själv hemma så jag och älskling lagade jättegod och romantisk mat, det blev kycklingfilé, potatisklyftor och fetaost-sallad. Hur underbart som helst! sen efter maten åkte vi ut med Adam och Fillerill och jag åkte även förbi min morbror och hämta lite kläder och som han är så punga han fram en hunka till mig ;) Och nu sitter jag och älskling hemma hos mig med tända ljus i hela rummet och jag ska gå och ta mig ett glas oboy och sen ska vi slå på en film och mysa. Underbar dag! ♥

Imorgon ska jag till frissan klockan 2, så det blir skönt att få av lite päls till sommaren :) Blir nog bra det där!

Bild från i fredags på berget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0