How bad do you want it now?

hey bitches! Sitter i skolan igen då, som jag gör varje dag. Tråkigt, för jag vet inte vad jag ska skriva mer än att jag sitter här. Men idag slutar jag halv fem så att säga, jääääääääävligt dött måste jag säga. Efter det ska jag hem och funderar riktigt starkt på att ta med mig teddy och ta mig en springtur i spåret :D Måste komma igång med min träning så man blir slim och fin till sommaren. Min älskling kommer säkert till mig ikväll också. Är det bara jag som tycker att denna vecka har gått brutalt snabbt eller, det är redan torsdag och imorgon är det underbara fredag. Känns som jag knappt har hunnit blinka. Men det är ju bara possitivt! Och nästa vecka är man ledig både torsdag och fredag, hel nice! Btw var ute i slaka igår med bebis och massa folk och spela boll, det var kul! :)

Nu kommer lite damp bilder på mig och Amanda. Jag gillar bilderna starkt. Jag har 3D brillor på mig, haha! ;)






Kommentarer
Postat av: tilda

FJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORITSAR!

2010-05-18 @ 18:30:08
URL: http://www.tilza.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0