God damn you're beautiful.

hej vänner! Min helg har varit härlig, har vart med älskling och på lördagen åkte jag in till stan och träffade Moa och tog en fika och vi gick även till Elsas hus och kolla på lite saker och jag shoppade ett jättefint rosa linne och leggings. Får se om det kommer upp bilder på det sen. Igår hade jag släktkalas för jag har fyllt år. Så då fick jag jättefina kläder och pengar ;) älskling var även där och firade mig med, och igår hade vi 5 underbara månader

Idag är jag ledig från skolan så jag tog min moppe som jag inte åkt på sen förra sommaren, den tog jag ner till mamma och kollade på min nya familjemedlem Malte, den är krit vit och har ett blått och ett brunt öga. Helt underbart bedårande kattunge ♥. Så nu busar han förfullt här hemma. Ska snart gå bort till centrum och köpa hårfärg till mitt hår, mamma ska slinga hela mitt hår blondt. Vill vara lite blond till sommaren :)



Jag älskar Malte ♥

Kommentarer
Postat av: Carolina

sv:Ja? Du är ju söt :o

2010-06-04 @ 16:52:42
URL: http://justbreath.blogg.se/
Postat av: Sofie

värst va du har blivit extremt dålig på att uppdatera ;)<3

2010-06-07 @ 18:01:11
URL: http://sofiemcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0