Cause there is no guarantee that this life is easy.

hej mina vänner! Just nu ligger jag i sängen tar det lugnt och njuter av att jag inte har något att plugga på som jag märker att alla mina vänner har! Finns inte särskilt mycket att göra på måndagar. Har hört via ryktesvägen att det tydligen ska va regn och rusk hela veckan, det låter inte alls mysigt, jag som hoppades att det underbara sommarvädret skulle hålla i sig. Får hoppas dom har fel! :) Så ikväll blir det nog bara att ta det lugnt, och fick även reda på att nästa vecka behöver jag inte gå på naturkunskapen för jag är klar med allt, det blir bara bättre och bättre. Nu ska jag kolla på något bra TV program och käka lite. Och ni som läser det här och sitter hemma och råpluggar, håll ut! Det är snart sommarlov ;)

Du äger mitt hjärta älskling, du är den vackraste människan på jorden. Känslan jag har när jag är med dig är obeskrivlig och jag är beroende av den. Du är en så fin människa, du har mitt hjärta i din hand, jag älskar dig nu och föralltid Marcus, du är mitt guld


Kommentarer
Postat av: ellen

Hoppas allt är bra med dig & att du får en bra dag :)

Kolla gärna in min blogg & svara på dagens fråga!

Kram

2010-05-25 @ 12:38:24
URL: http://eswalander.se/
Postat av: din älskling =)<33

jag älskar dig mycketmycket mer mitt hjärta , jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig , vi föralltid älskling , JAG ÄLSKAR DIG! <33

2010-05-25 @ 16:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0