And I can't find my way home anymore.

Hej babes! Hur mår ni idag? Själv mår jag helt Okej! Är för tillfället i skolan och tråkar, men efter jag har slutat ska jag hem till mammsen och städa iordning lite och packa eftersom att jag har vart själv hemma i två dagar nu och för att jag ska flytta till pappsen i 2 veckor nu :) Sen kommer pappa och hämtar mig så åker vi hem. Då ska jag duscha och fixa iordning mig, sen kommer älskling och äter middag med oss. Och sen vet jag inte vad vi gör. Men blir väl något kul, jag är lite sugen på Hamnfestivalen men får se!

Imorgon (lördag) ska jag först fika och snacka skit med Mosan gosan. Sen troligtvis ut till Albins farmor och farfars land eller vad det var, där Carro och han är hundvakt :) Måste bara nämna att nu är det bara 8 riktiga dagar i skolan kvar innan vi får sommarlov, huuuuur jävla skönt kommer det inte bli. Jag är riktigt lycklig säger jag bara. Bara sommarvärmen kunde komma tillbaka så skulle det va som på rosa moln ;) Dessutom har jag ingenting kvar att göra i skolan, skickade in min sista uppgift igår och behövde inte gå på den sista lektionen som var 3 timmar lång och slutade halv fem. Rätt så skönt!! :D

Bilden är inte tagen idag :)

Jag och min älskling för ett tag sen ♥




Kommentarer
Postat av: amanda

strecket hahah!!

2010-06-02 @ 17:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0