Ain't nobody do it like us

hej babes, sitter i skolan och känner hur jag är vansinnigt jävla trött på skiten. Jag vill ha sommarlov på direkten, orkar inte sitta här och ha tråkigt. Jag spyr verkligen på skiten! Det är fem veckor kvar sen tamefan ska jag njuta. Aja, i vilket fall så har helgen vart rolig och mysig, och igår gick jag, älskling, Albin och carro och kolla på Avatar i 3D. Tyckte inte att det var värt att betala 50 kr extra för 3D eftersom att det inte var så mycket skillnad. Men filmen är fortfarande lika fin :) Efter det fick vi skjuts hem av Ogge. Idag blir det att plugga undan lite skit när jag kommer hem, sen får jag se vad kvällen bjuder på! :P

By the way så fyller jag år om exakt 20 dagar. Längtar :rolleyes:


Jag och älskling

Carro och albin inne på bion, haha :D

Så jävla snygga brillor man fick!




Jag älskar dig mest



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0