22 maj 2010

hello sunshines! Tänka sig att jag sitter här och skriver igen, vad har hänt med mig :D Nu har jag precis duschat och jag och älskling väntar på att middagen ska bli klar, ska bli mumsigt, eftersom att det är jag som har fått välja min favoriträtt idag eftersom vi fiar mig idag istället för imorgon då jag egentligen fyller år. Vi ska äta, inbakad fläskfilé och vanlig grillad fläskfilé med potatisgratäng och fetaost sallad, låter det inte läskande? ;) Gårkvällen blev härlig, jag carro och maria satt på berget och åt gott sen kom det fler tjejer och det blev kortspel och massa snack, en åkte jag till min bebis ♥ ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men blir nog något härligt, med tanke på att det är så skönt väder idag. Ska kila nu, ha en fin kväll, puss :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

ja eller hur :) klart du kan, [email protected] :) <3

2010-05-23 @ 19:05:58
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/
Postat av: Carolina

sv: jag vet inte hur jag ska kunna skicka den :o och det där va den du blev nöjd med :o <3

2010-05-24 @ 13:11:57
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0